LA JUNTA DIRECTIVA

Actualment, la junta directiva la formen:

Àngel         Tonet        Hermeni          Ramon       Felip     Josep

(Secretari)​   (Vocal)  (Vicepresident)  (President) (Vocal)  (Vocal)

Aquest ja és el segon any que aquesta junta directiva treballa per intentar millorar el club. A destacar la bona tasca que s'està fent al futbol base, ja que el club compta amb més de 150 jugadors, també la creació d'un equip femení i pel que fa al 1r equip, l'aposta per consolidar un conjunt amb el màxim número de jugadors de casa.

Amb aquestes ganes i predisposició, dia rere dia aquest grup de persones continua fent créixer l'escola Gerard Gatell-C.F. Agramunt.

UNA MICA D'HISTÒRIA

El Club de Futbol Agramunt és una de les entitats esportives amb més història de la vila. En les actes de la Real Federació Espanyola de Futbol, es té constància del club a partir de l’any 1940.

L’escola de futbol es va fundar l’any 1986. El seu fundador va ser el Sr. Gerard Gatell juntament amb el Sr. Miquel Marín i el Sr. Francisco Nogales.

En aquells temps el club tan sols tenia un únic equip amateur que militava a la Primera Regional. Per això, aquestes tres persones van aconseguir que una colla de nens de la vila, s'engresquessin i formessin part de l’escola donant inici a aquest projecte. El president en aquella època era el Sr. Amadeu Padullés.
En la primera temporada 1986-1987 es va fer un equip de benjamins. L’any següent, l’escola ja comptava amb dos equips, tots dos benjamins, però en aquest cas federats. Benjamí A entrenat pel Sr. Gerard Gatell i Sr.  Miquel Marín com a delegat  i el Benjamí B entrenat pel Sr. Paco Marín i amb el Sr. Francisco Nogales com a delegat.

L’any 1988-1989 es formà un equip Aleví entrenat per Sr. Arturo Llobera. Aquell mateix any, degut al bon funcionament de l’escola de futbol i de tot el club, es va crear un equip Infantil. Semblava que el projecte estava funcionant i era el club de la vila amb més nois joves inscrits.

La temporada 1990-1991 l’escola encara va créixer més, ja que junt amb els equips existents, s’hi sumava un equip nou, el Cadet.

Aquesta eufòria esportiva a l’any 1991 es va contrarestar amb la mort del fundador de l’Escola de Futbol, el Sr.Gatell. L’any següent, en homenatge, es va posar el seu nom a l’escola i va passar a anomenar-se Escola de Futbol Gerard Gatell.

Tot i això, l’escola va seguir endavant formant un nou equip l’any 1992-1993, el Juvenil. Això significava que l’escola tenia tots els equips possibles.

La temporada passada (20107-18) cal destacar la històrica temporada del primer equip que militava a la 3a catalana i que va quedar líder destacat mostrant un gran joc i sent el segon equip que més gols faria de tot Catalunya (138 gols).

Actualment (temp. 18-19) l’escola consta de molts nens inscrits, formant equips en totes les categories del futbol base més el primer equip amateur que enguany ha tornat a la segona catalana després d'un pas fugaç per tercera catalana. Destacar la formació d'un equip de futbol femení.